7.szülinapos Pixibox

Üdv Királylányok, hello Vadmacskák,

Végre végre végre! -mondhatnánk, hiszen megérkezett az új, őszi Pixibox, ráadásul ez egy szülinapos kiadás, pink tickettel (mármint annak aki szerencsés volt - én pont nem kaptam), exkluzív termékekkel. 

Részemről ez a doboz egy adag 'mehh', nem vagyok elájulva tőle, sőt. Kicsit csalódott vagyok. Ha téged is érdekel mit rejtett az új Pixidoboz, katt a galériára képekért és leírásokért! :)

72593720_962498310780451_7943414522142785536_n.jpg

Véleményem összességében: vártam volna újabb márkákat, szokatlan termékeket, valami szülinaposan 'bohókásat', ehelyett kaptam egy doboznyi átlagosnak mondható apróságot, mintha a Pixibox biztonsági játékosként arra ment volna rá hogy kitöltse a dobozokat. Az általam hiányolt újító szellem megkopott ezzel a dobozzal, egyik terméktől se dobbant meg a szívem. 

A körítésnek szánt 'pink ticket' ("rózsaszín jegy") nyereményjáték a Charlie és a csokigyár filmre hajaz azzal az elgondolással miszerint 7 dobozba egy-egy szelvényt rejtettek amivel különböző csomagokat lehetett nyerni. Mutatom is őket a Pixibox Facebook oldalára feltöltött képen:72721868_2610031679073326_1217937594252263424_n.jpg

Egy ilyen nyilván rengeteget dobott volna a hangulatomon és a mostani boxon is, de nem volt szerencsém egy jegyhez sem. Így marad ez a lapos, kissé unalmas érzet a mostani dobozka után, legközelebb hátha visszatér az úttörő hozzáállás és ismét egy friss, érdekes válogatáshoz lesz szerencsénk.

Mindenesetre boldog 7.születésnapot Pixibox, örülök hogy már sok éve részese lehetek az életednek, megbocsájtom ezt a mostani kiadást, elvégre régi barátok vagyunk és mindenkinek lehet rossz napja.

Happy 7th birthday, Pixi!

u.i.: Kövess be Instán "anyujobbantudja" név alatt , épp van egy új nyereményjátékom amin Te és egy barátnőd őszi, sütőtökös-vaníliás arcmaszkot nyerhettek magatoknak! :) Hajrá, sok szerencsét!