TESZT: Lenor Unstoppables illatgyöngy

Lehetőséget kaptam a Lenor új, innovatív termékének tesztelésére az Everydayme oldal jóvoltából, lássuk mi a helyzet ezzel az újdonsággal!

wp_20160921_12_06_37_pro_1.jpg

Kezdjük az alapoknál: ez nem öblítő de illatosít, az ígéret szerint 12 héten át tartó frissességet biztosít (*apró betűs rész: szekrényben való tárolás közben). Nos, ezt sajnos már most cáfolnom kell: ha esetleg a ruhák közé szórnám, talán tényleg igaz lenne, egyébként viszont nem. Adnék egy erős hónapot 12 hét helyett, de ennyi.

wp_20160921_12_10_50_pro_1.jpg

Aztán: ezek a kis szappanszerű gyöngyök 9x több illatanyagot tartalmaznak a tájékoztató szerint, mint a hagyományos Lenor öblítők. Ezt nem tudom megítélni, de az tuti hogy nagyon erős az illatuk, és tenyérbe öntve hamar olvadni kezdenek a kéz melegétől. 

Kiszerelés: 275gr, amit ízlés szerinti mennyiségben adagolhatunk közvetlenül a mosógép dobba öntve már a mosás megkezdése előtt. Ha intenzívebb illatra vágyunk, többet, ha spórolós skótok vagyunk, kevesebbet. (Halkan megjegyzem hogy a második esetben valószínűleg meg sem vesszük a terméket, ugyanis ajánlott fogyasztói ára 1999Ft, amit a magyar piaci viszonyokat tekintve kissé túlárazottnak érzek és a környezetemben mások is osztják eme véleményemet.)

Elérhető illatok: tesztelésre a "Fresh" fantázianevű verziót kaptam, ami egy szappanos, tiszta, vizes illat némi lágy virágos utóérzettel, olyan "tiszta lakás" hangulatot áraszt. Vettem egy "Bliss" kiadást is, ami édes, csajos, virágos, nekem jobban is tetszik az illata, és van a "Lavish" ami egy parfüm-jellegű krémes illat barackkal és rózsával a leírás szerint. Külföldön már lehet kapni 2 további illatot is: a zöld kupakos "Uplift" földes-vaníliás nyugtató illat, a piros kupaos "Spring" pedig nem tudom milyen, mert nem találtam róla leírást. 

7e27a431a664defb89d735a1e6c65edf.jpg

 

Ami nagyon pozitív:

  • az illata isteni
  • kényelmes & könnyű adagolni
  • nem túl szennyezett ruhák esetében valóban egész lakást elárasztó kellemes illatot biztosít

Ami negatívum:

  • az ára
  • az igazán koszos ruhaneműk nem veszik át az illatát hosszantartóan
  • a valóban kirobbanó illathoz soooooookat kell adagolni a mosáshoz

Kaptam olyan ötletet is a felhasználására, miszerint szőnyegre kiszórva és onnan némi várakozást követően felporszívózva a szőnyegnek is jó illata lesz, felfrissül. Vagy szaténzsákocskába szórva és a szekrénybe akasztva illatosítja a ruhákat.

Próbáltam folyékony és por mosószerrel együtt is (Ariel), de nem vettem észre különbséget. Mosódió mellé használva talán jobban lehet érezni mivel annak alapból semleges szaga van így a gyöngyök jobban tudnak érvényesülni, de azért lássuk be, nem az az általános hogy minden háztartásban mosódiót használnak. Kímélő vagy rövid mosás után jobban lehetett érezni a hatását, hosszabb, 60+ fokos meneteknél halványabb lett az utóhatás.

Babaruhákhoz is használtam és a gyerekem nem lett tőle se pöttyös, se csíkos, bár ezt embere válogatja szerintem. Kedvezményes áron biztosan fogok még venni mert úgy már nem sokkal kerül többe mint egy jó minőségű öblítőkoncentrátum és az illata miatt megkedveltem.

Értékelés:

  • Illat: 5
  • Ár: 2
  • Tartósság: 3
  • Használat:4