AVON "Luck" for Her parfümteszt

Ki ne ismerné az AVON-t? Nyomatják ezerrel, jó a marketingje, elérhető áron kínálják, széles a termékpalettájuk. Ez eddig mind szép és jó, de mi van a minőséggel? 

Alapvetően nem vagyok tőle elájulva - a tusfürdőknek jó az illata, de nem túl kiadósak (sok kell belőlük egy zuhanyzáshoz), a körömlakkjaik szép színűek de hamar beszáradnak, a szemhéjpúder amit vettem gyorsan kikeményedett, a tiniknek szánt pattanástalanító cuccok nem túl hatékonyak, és még sorolhatnám.

Nem, most nem kezdek AVON lejárató kampányba mert ez mind szubjektív vélemény és továbbra is szoktam vásárolni tőlük, sőt: kijelenthetem hogy 27 év alatt a kedvenc szempillaspirálomat náluk sikerült megtalálnom hosszú évek keserves keresgélése után. Amit most nagyító alá veszek, az egy parfüm lesz tőlük, a "Luck for Her".

Kisebb gyűjteményem van parfümökből, nem tudok leragadni egy szignó illatnál; a drágától az olcsóig csomóféle illatot szedtem össze hogy mindig legyen hangulathoz / évszakhoz/ eseményhez passzoló darab. Az idei márciusi katalógusban fedeztem fel ezt az illatot - nem aprózták el mert egy akkora sztárral reklámozzák, mint Maria Sarapova. Bírom a csajt, főleg mikor olyan vicces hangokat ad ki meccs közben meg nyög mint akinek orgazmusa van a pályán, de kötve hiszem hogy egy estélyre ezzel az olcsónak mondható illattal fújkálná magát. Mindegy, a promó rendben van, bírom a szöszi picsát, már csak jó lehet ha ő ajánlja. 

Akciósan rendeltem négyezer- párszáz forintért az 50ml-es kiszerelést, képen nagyon kis nőies volt már üveg alapján is, a csuklómmal lyukasra dörzsöltem az illatosított oldalt, kérdeztem mellettem ülő férfikollégát: - Ádika, miccósz, jó lesz? Reakció: hát, olyan légfrissítő szaga van. -Ádika, kussolsz, nem értesz hozzá szivike, jó lesz ez anyunak. Oké, megrendel, vár.

Megérkezett. Mutatom képen:

wp_20150831_17_59_39_pro.jpg

Nem, a doboz melletti kacatokat nem adták hozzá ajiba, azért ennyire nem nagyvonalú az AVON; azok csak dekornak lettek a képre rakva mert sajt. Jól mutatnak mellette. Szóval a doboz semmi extra, szolíd dombornyomás rajta, elegáns és teccik. Dobozból kivéve:

wp_20150831_18_01_56_pro.jpg

A pici kupakja könnyen leesik, sikerült elsőre begurítanom levételkor a kanapé alá, a hasban lévő magzatomat magam alá gyűrve négykézláb kotortam elő, egy élmény volt...De megvan, azóta figyelek nehogy eljátszogassam figyelmetlenségből.

Maga az illat: nem túl tolakodó, kellemes. Stimmel amit írtak róla: orientális, gyümölcsös és virágos is, szerencsére nem az a típus ami 2 méterrel előrejelzi a használója érkeztét, vagy amitől a buszon rájön az emberre a kavargó gyomor- effekt mert annyira tömény és zavaró. De...és most jön a feketeleves. Anyám mondta múltkor, hogy már nem vesz az AVON-tól parfümöt, mert nem tartós az illatuk; hamar elillan. És sajnos igaza lett. :( Reggel fújkáltam lelkesen csuklóra, fül mögé, nyakra, még a pólómra is - délre már csak halvány nyomokban lehetett érezni rajtam bármilyen illatot is. Ez kicsit csalódás, mert amúgy nem lenne rossz az illat, szép a dizájn, de annyira sokat kell belőle használni, hogy így bizony hamar el fogom pancsolni... És mivel 50ml-es kiszerelés, még csak nem is az a "bedobom a táskámba" - típus.

wp_20150831_18_02_27_smart.jpg

Összegzés: ha akciósan lehet megvenni, egy próbát megér, teljes árban nem szavaznék neki újra bizalmat. Viszonyításképp: a DM-ben (www.dm-drogeriemarkt.hu) kuponnal - törzsvásárlói kártyával ugyanennyi pénzért Police-t, Replay-t, Diesel-t lehet venni - tartósabb illattal. Írom is a mailt Sarapovának hogy maradjon inkább a Tag Heuer karórák reklámozásánál; azok legalább tényleg megérik az árukat.