Pixibox 2015.október - mi volt benne?

20151017_153857_1.jpg

A Pixibox egy eléggé megosztó termék: van, aki rajong érte és van, aki szerint az egész csak túlspilázott marketing. Meg vannak akik lemaradtak róla és emiatt dühösek. Nekem ez az első szerzeményem, legalább olyan izgatottan vártam mint általában mindenből az elsőt: csók, munkahely, negatív HIV teszt... :D Na jó, de komolyan: azok kedvéért, akiknek most nem jutott belőle, íme a dobozka tartalma képekkel, szétcincálva.

20151017_154934_1.jpg

Volt maga a dekoratív kis alapdoboz, amit felnőttszínezősre terveztek - ez most ugye nagyon menő, sokkal jobb ha gyermeki énünket bontakoztatjuk ki színezéssel feszkólevezetésképp, mintsem tányérokat csapkodunk a falhoz. Ehhez kaptunk segítségül két Stabilo tűfilcet, ami édeskevés de szép gesztus, meg egyébként kedvelem mert sebészi precizitással lehet vele írni és rajzolni, kár hogy aranyárban mérnek belőle egy 6db-os készletet is ( most jön a szokásos uncsi szövegem: a Joy- napokon az Office Depotban -20% kedvezmény lesz bármely Stabilo termékre eléhető; nov.12-13-14). Színezésre fel!wp_20151021_16_25_16_pro.jpg

Szép doboz, kívánnivaló tartalom: a normál méretű (30ml) próbatermék erős kezdésként egy svájci CC-krém, amihez totál laikusként álhattam hozzá mert még a márka nevét sem hallottam ezeddig soha: Fytofontana CC Ceutical krém. Ühüm, oké. A külseje alapján akár a 100Ft-os boltban is lőhettem volna valahol Borsodban; ehhez képest egy sokezres CC krémről beszélünk (*CC = "color correct", vagyis elsődlegesen színkiegyenlítő hatású, javítja a bőrtónus összképét). Rákerestem neten; jó kritikákat találtam róla, magamra kenve kissé olajosnak tűnik, pedig elvileg nem az. Meglátjuk mit tud hosszabb távon, egy napnyi viselés után nem volt kellemetlen érzete, és nem csillogott a T-vonalam sem.

wp_20151021_16_33_24_pro.jpg

wp_20151018_19_27_20_pro_1.jpg

wp_20151018_19_26_14_pro.jpg

Aztán: a jól ismert L'Oréal,csak most a professzioinális vonal, az is hajápolásból. Két próbatermék, mindkettőhöz volt már szerencsém, fodrász ajánlotta és nem csalódtam, 'nagyon sérült' hajra való sampon (100ml) és balzsampakolás (75ml). wp_20151021_16_29_35_pro.jpg

Egy előző bejegyzésemben ( a Zendium fogkrém tesztelésénél) már írtam futólag a Curaprox termékekről, ebben a csomagban egy kis fogkrémminta (15ml) volt. Nos, bolti ára ~1500Ft körül mozog, ami nem kevés, sajnos egy ekkorka próbaadagból nem fogok tudni messzemenő következtetéseket levonni, mindenesetre örültem neki mert pont mostanában tesztelhettem a pénztárcabarátabb 'koppintását', a svéd Zendiumot. kiderül, melyik a meggyőzőbb.wp_20151021_16_28_21_pro.jpg

Egy randizós estékre tökéletes Paco Rabanne parfümminta (1,5ml), Olympea fantázianéven - nagyon csajos, naggggyon kellemes, egy fújástól bizsergett az agyam, szerintem meg fogom venni normál méretben (~14.000Ft / 30ml, de ha a pasimnak is ennyire tetszik, mint nekem, máris megéri befektetésnek - ha aztán ő fektet be engem az ágyba. :3 ) paco-rabanne-olympea.jpg

wp_20151021_16_29_04_pro.jpg

A La Roche termékek nálam a Vichy szintjén futnak, mindig az jut róluk eszembe hogy anyám nővérénél ilyesmikkel volt tele a fürdőszoba anno, mert tehetős és ad a minőségre; manapság már én is költök Vichy cuccokra de a La Roche-t még nem próbáltam. Jelen csomagban a Toleriane Ultra Fluide intenzív arckrém (3ml) és a La Roche Posay Micellás arclemosó (15ml) mintája található.

wp_20151021_16_30_00_pro.jpg

Személyes kedvencem a Batiste szárazsampon; először még 2008-ban Angliában futottunk össze és szerelem volt első látásra. Imádom az instant frissítő hatása, az illata, a textúrája miatt, még külön hajszínekre specializált változatai is vannak. A briteknél olyan szinten népszerű, hogy a reptéri duty free shopban is lehet kapni 1 fontért. Ez a Pixibox két retikül- kompatibilis miniflakont (2x50ml) tartalmaz, a legfinomabb virágos illatban és egy eredeti változatban is.

batiste.jpg

wp_20151021_16_30_31_pro.jpg

Újabb miniminta: Neogence Hialuronsavas Hidratáló Esszencia (6ml) kis pipettás üvegcsében. A hialuronsavról azoknak, akik ezt a bioszórát esetleg skippelték: vízmegkötő szerepet betöltő nagy molekulájú szénhidrát, a bőr rugalmasabb és feszesebb lesz tőle, az ízületekben síkosító hatása miatt szükséges. A gyártó szerint a hialuronsav molekula önmaga 500xszorosát képes ívzből megkötni (http://www.neogence.com/cates/1/products/8). Ennyire nem száraz a bőröm, szerintem anyumnak fogom adni.

wp_20151021_16_31_19_pro.jpg

Három rózsaszínű korongocska: Little Hotties illatgyertyák, málnahab, málnacukorka és pillecukorka illatokban. A Bomb Cosmetics terméke (ami nagyon hasonlít a Lushoz). Édes de nem túl átható az illatuk, a cég honlapján pedig (http://furdogolyok.hu/hu/termekeink/otthoni-illat/little-hotties/little-hotties-valogatas/little-hotties-egyeni-variacio/) 65 különféle illatból válogathatunk kedvünkre olyan különlegességekből mint a 'Trópusi homok', a 'Reggeli kávé' vagy a 'Nyári friss fű' (?) .

wp_20151021_16_32_27_pro.jpg

Végül egy EUCERIN krémminta, 2x ml; nappali és éjszakai ránckitöltős, bőrfeszesítő cucc. Az Eucerint kedvelem, bár eddig nem sok közünk volt egymáshoz a terhességi csíkok elleni olajukat leszámítva, amiből a második flakont "nyalogatom el" éppen és egy deka stria nincs a hasamon sehol. Valószínűleg ez is anyámnál fog landolni, mert fiatal vagyok még a komolyabb ránctalanítókrémekhez, de utazásra ideális ez a kis próbaadag.

wp_20151021_16_27_55_pro.jpg

Összességében: sanszos hogy benevezek a következő dobozra is, mert mindennek lesz helye a mostani csomagból. Nyilván nem volt egyszerű úgy összeállítani hogy mindenféle korosztály, bőrtípus, érdeklődési kör megtalálja benne a számításait; szerintem kitettek magukért a csomag kitalálói. Aki csekkbefizetési gondokkal küzd, ne rendeljen ilyet, mert csak köpködni fog hogy ennyi pénzt kidobott az ablakon, viszont érdeklődő természetű emberkéknek örömet okoz egy ilyen meglepetés box.