A legszebb ombre torták esküvőre (vagy csak úgy, édesszájúaknak)

Az ombre franciául 'árnyékot' jelent, és legújabban a színátmenetes technikákra használjuk. Hajfestésben múlt évben volt divatos, de a szépségipar mindenhol előszeretettel alkalmazza: manikűr, szemhéjfestés, ruhaanyagok, stb.

Amiért odáig vagyok, pedig nem csípem az édességeket: a torták. A folyamat ahogy összerakják, az elkészítésükbe fektetett energia, mindazon dekorációs remekek amiket aztán a sáskahad összepocsékol és eltüntet rövid idő alatt... Modernkori műalkotás pusztítás ez, az ISIS palmürai rombolásához hasonlatos; na ezért nem is kínlódok én tortasütéssel és dekorálással mert biztosan kiakadna az EKG-m mikor több órányi gondos pepecselésem eredményét a sütirajongók morzsákra tépnék és eltüntetnék. 

DE: összedobtam egy galériát gyönyörűséges ombre jellegű esküvői tortákból - nem feltétlenül csak esküvőre. Kis hétfő délutáni lazulásnak kínálom sok szeretettel, garantáltan kalóriamentesen, lehet nyálcsorgatni. :)

(Extra tipp: igaz csak Budapesten elérhetőek, de a Sugar! cukrászda (http://sugarshop.hu/index.html) csodás tortákat készít megrendelésre.)

(Extra tipp 2.0: Akinek nem volt elég a tortákból, itt további szépségeket talál: https://www.facebook.com/groups/485626604934068/?fref=ts Ráadásul aki tőlük kéri a tortáját, az egyúttal állatmentést támogat: a torták ajándékba készülnek és az értük felajánlott összeget a készítőjük állatmentésre ajánlja fel, részletek az oldalon/ a készítőtől. Az én születésnapi szépségem is innen volt, és nekem éppen csak jutott belőle. :)  )