VICHY Mineral 89 Hyaluron-Booster & Slow Age nappali arckrém teszt

Üdv Királylányok és Vadmacskák (vagy Pasik, megfelelő aláhúzandó) !

Ezer éve nem írtam... Harmad időhiány, harmad ihlethiány, harmad lustaság.

Gazdagabb lettem idén tavasszal még egy gyermekkel; immáron ketten boldogítják életemet nővérével, az idő nagyobbik részében boldog (-és elfoglalt) anyuka vagyok, kisebbik részében felnőtt életemet és munkámat menedzselem. A kisfiam és a kislányom mellett visszatértem az edzéshez (ideje volt...), új ház projektbe is kezdtem (jövőre már a sajátomban szeretném ünnepelni a születésnapomat), vártak vissza a munkahelyemre 4 órában (multi, stressz, de kiszámítható munka), a motoromat is sikerült párszor megjáratnom Alex születése óta és újabban ismét hódolok nagy szerelmemnek, az utazásnak is.

71679755_2320509251594643_8730357224892792832_n.jpg

Száz fok felett égek állandóan, ezért nagyon megörültem mikor megtudtam hogy lehetőségem adódott tesztelni a Vichy két újabb fejlesztését a trnd magyarország jóvoltából: Hialuron Booster 89 zselé és Slow Age nappali krém fényvédővel. Mi bennük a "nagy szám", az ígéret?

Felveszik a küzdelmet a következő károsító tényezőkkel szemben:

* STRESSZ STRESSZ STRESSZ!!! 

* alváshiány (kösz, akad...)

* UV-sugárzás (hello ózonlyuk)

* kiegyensúlyozatlan étrend (nekem is befigyel néha egy cukros tejital, meg a sült krumplit is szeretem)

* légkondi, fűtés (itt az ősz, nálunk már rotyog éjjel a kazán, szárítja is a bőrömet sajnos a meleg levegő)

* szennyezett levegő (nagyvárosban élek, szmog az akad bőven)

Lássuk ezt a két kencét sorban: a Mineral Booster 89% ásványi anyagokban gazdag Vichy termálvíz és a természetes eredetű hialuronsav egyedülálló kombinációja, mindössze 11 összetevőből áll. Extra: se illat, se színezék, se alkohol, se szilikon. Csak a könnyű, vizes zselé a hidratált, felfrissült bőrért.

A Mineral Booster 89 titka a hialuron sav, ami egy teljesen természetes szénhidrát, amely az összes szövetben megtalálható és néhány nap alatt lebomlik. Az emberi testben leginkább vízmegkötő, az ízületekben, izmokban síkosító szerepe van. Állagának köszönhetően megtalálható bőrápoló, szemsebészeti és ortopédiai termékekben.Az emberi szervezetben szinte mindenhol előfordul, de igazán nagy koncentrációban a szemben, az ízületekben és a bőrben van jelen.
A hialuronsav különleges tulajdonságainak szerepe leginkább a köldökzsinórban való jelenléte által érthető: az anyag rugalmassága teszi lehetővé, hogy a köldökzsinór a csavarodások ellenére ellátja feladatát. Varázslat!

71550619_410685252983766_1322625485062012928_n.jpg

Ahogy én láttam: olyan mint egy híg, vizes zselé, kinyomom és folyik. Van másféle hialuronzselém is itthon, ez azokhoz képest sokkal folyósabb. Ami pozitívum: nem hagy ragacsos utóérzetet, nem képez irritáló filmréteget. Az állagából adódóan kevés is elég belőle. 2 hét használat után a homlokomon lévő finom ráncok egészen enyhék, némileg javult az arcom összképe. Az arcbőröm vegyes típusú, felvitel és száradás után mégis enyhén feszülő érzésem maradt, ami kiabált egy krémezésért. Itt jött képbe a:

Slow Age - nappali arckrém a bőröregedés kialakulóban lévő látható jelei ellen, 30 faktoros fényvédővel.

9 évnyi kutatás előzte meg a végleges formula piacra dobását ami az érzelmek, az életmód és a környezet romboló hatásait hivatott ellensúlyozni. Formulája SPF 30 fényvédőfaktorral segít védeni a barna foltok kialakulása ellen. 

72301402_782183115533024_1111276294819020800_n.jpg

Ahogy én láttam: selymes, pasztellrózsaszín krém kellemes küllemű üvegtégelyben ( ez a Vichy krémek mindegyikére igaz). Állagra olyan mintha folyékony bársony lenne, egészen szokatlan. Az én bőröm úgy fénylett utána mint Salamon töke :D, tippre van benne valamilyen fényvisszaverő pigment ami az üdébb arcszínt kiemeli. Ezt már érdemes vastagabban kenni mint a zselét, elbírja a bőr, nem lesz utána nehéz és 'vastagon vakolt'  érzetű tőle. A sminkem alapnak nem annyira kedvelte, a rákent BB krém foltokban pergett utána, de ez valószínűleg inkább a hialuron zselé miatt lehetett. Felvitel után egy órával már nem fénylett annyira. Irritáció, pirosodás: semmi, illat: enyhe, púderes. Szemkörnyék valóban kerülendő, a kontaktlencséim nem kedvelték ha túl közel kentem fel a szememhez. Hatás: nem, továbbra sem nézek ki tizenhatnak, sajnos. Ennyi idő után nem is vártam csodát, bőven beérem annyival hogy az összkép egyöntetűbb, az orcámon lévő tágabb pórusok összébb húzódtak. Ez is valami, nem panaszkodok.

Ítélet: egy 20%-os kuponnal újravevős lehet mindkettő, a maga nemében ez is-az is egy kellemes középkategóriát üt meg nálam. A Vichytől találtam már korábban sokkal bejövősebb darabot (Ideália sorozat), a hialuron booster nem rossz, viszont akinek ez drága/ túl nagy kiszerelés, az könnyedén talál ettől olcsóbb/ kisebb/ pipettás kverziót is a piacon. Biztosan el fogom használni őket és ajánlom is, bár kuponnal mindenképpen barátságosabbak (széljegyzet: a héten Glamour napok és lehet kuponozni ezekért is, több patika is tartja készleten az Uriage- Bioderma- Eucerin darabok mellett).

Holnap pedig rástartolok egy igazi különlegességre: lehet rendelni a 7.szülinapos Pixiboxot! Nagy fanatik vagyok, a tavalyi, azaz 6-os kiadás is jól sikerült darab lett amit szerettem, alig várom hogy bemutathassam ezt a hetes dobozkát is. Maradjatok velem, készülök nyereményjátékkal, értékes válogatásdobozzal kedveskedek majd a nyertesnek és barátainak :)

Puszi pacsi: 'anyu'