Coccolino "Creations" öblítő teszt

Ovis koromban volt egy kiscsaj a csoportomban, akinek mindig öblítőillatúak voltak a ruhái. (Meg már 5 évesen Barbie babával járt oviba mert tele voltak pénzzel mint kutya bolhával, de ez nem ide tartozik.) Mocskosul idegesített, hogy az én ruháim nem voltak öblítőtől illatosak max.kiskutyaszagúak, mert anyámnak spórolnia kellett és mindig felvizezte még az olcsó öblítőt is.

Snitt; most már én is anyuka vagyok, és az én kölyköm körül lesz a legdurcább illatfelhő bármilyen közintézménybe is járjon - megtehetem, kereső ember vagyok, hó végén a parizerhez a rúdvéglezáró fémcsatot is nagyvonalúan hozzáméretem. Fussa' rája :D

A lényeg: haversrácokkal kicsit sem szoktunk hülyén kinézni, mikor hipermarketben/ kisboltban lelkesen szippantgatjuk az öblítőket a vegyiáru osztályon, fontos momentum ez és megadjuk a módját. Hosszas tesztelgetés után rá kellett jönnöm, hogy a drágábbak valóban jobbak - a Coccolino mindig is erős kategóriát képviselt árban és ezzel arányosan minőségben is. Most piacra dobtak egy új illatcsaládot, és én persze egyből le is csaptam rá. 

Eddig a 'Sensation' csoportból a 'Tiare Flower & Red Fruits'  volt a kedvencem (lásd kép lentebb, jobb legszélső flakon): nagyon átható, édeskés - gyümölcsös illat, után a száradó ruháktól az egész lakásnak olyan kellemes aromája lett hogy harapni tudtam volna a levegőt mint egy szelet sütit. Ráadásul tényleg tovább tartott a ruhák illata is, felvétel után még akár egy- másfél nappal később is frissen mosott szagúnak tűntek. Kipróbáltam a többit is ebből a szériából, a másik kedvenc a 'Vanilla &Gold Orchid' lett (balról a második). 

cocolino-400.jpg

Ezt váltottam most le a 'Creations' név alatt futó új darabok közül a 'Honeysuckle & Sandalwood' fantázianevűre. Tudom ez nagyon fogyasztói társadalmasan fog hangzani, de már a csomagolása is megnyerő:

wp_20150831_17_44_09_pro.jpg

 Illat: bírom az édes illatú holmikat, persze ez sem pacalpörköltre hajaz. A szantálfából mondjuk nem sok érződik, de maga az illat selymes és beindul tőle a nyáltermelésem, ez fix. Persze rá van írva hangzatosan hogy "parfümszakértők által keverve", ami szerintem sima kamu de jól hangzik - végülis ez a marketing lényege. Jelzik hogy 42 mosásra elengendő mennyiség - na ez szubjektív. Nekem, aki úgy öntöm mint a kedvenc Finlandia vodkámat, ziherbiztos hogy nem lesz elég ennyire, mert nem sajnálom adagolásnál. Viszont - és ez a lényeg! - aki nem olyan illatfetisiszta mint én, az hígíthat rajta (neeem, nem úgy mint anyám, aki a javasolt mennyiség másfélszeresét dobja hozzá még mindig spórolásból); érzéssel elbír kb. 3-4 deci vizet, és kiadósabb lesz anélkül hogy veszítene a hatásfokából. Ki fogom próbálni a többit is ebből a szériából, csak ki kell találnom melyik lesz a befutó. Íme a választék:

diapositiva19.jpg

Nektek mi a kedvenc öblítőtök? Szívesen fogadok ajánlásokat :) Puszkó Nyuszitappancsok!