NIVEA bőrtípuselemzésen jártam - mit ajánl a bőrgyógyász?

20151017_134147.jpg

Hétvégén belebotlottam egy NIVEA standba a helyi bevásárlóközpontban, ahol ingyenes bőrtípuselemzésen lehetett részt venni, plusz termékmintákkal is megkínáltak.

20151017_134632_001.jpg

Egy elég patinás brandről beszélünk; 1882 óta talpon vannak (német cégről van szó...) , kicsi kölyök korom óta volt otthon a Fabulon és WU2 és Baba cuccok mellett a fürdőszobapolcon valamilyen NIVEA termék. Összesen 10 percembe került hogy egy szakember mondjon valamit a terhességtől megkergült arcbőrömre és végre használható tanácsot kapjak arckrémekkel kapcsolatban.

20151017_133806.jpg

Ez a csini kis masina (Multi Dermascope MDS1000) volt a diagnosztizáló hölgy segítőtársa; amit pedig nézett vele: a bőröm víztartalmát (hidratáltságát), a zsírtartalmat (inkább a faggyúmirigyek működését, de végülis ettől is függ a zsírtartalom), és a pigmentáltságot. Volt rajtam némi BB krém, szóltam is, nem is volt meglepő hogy a hidratáltság rendben volt. Aztán viszont igencsak leesett az állam, mikor közölte: kopik ki a zsír a bőrömből. Mi van? Bakker, 27 éves vagyok, nem kopik semmi sehova! Hát, ilyen ez a várandósság... Baba magára szedi a zsíromat :D, egy kis hagymával, pirospaprikával, és az én arcomon nem marad. Kicsit elkenődtem. Ráncaim nincsenek, csak karikák a szemem alatt de akkorák hogy hullahoppozni lehet velük, és most már össze is csoffadok.  Anyjuk, add el a házat, tartós tejet már nem veszek - most mi legyen?

Leültünk a termékmintás asztalkához, szép kis válogatás volt NIVEA krémekből kipakolva:

20151017_133952.jpg

A Make-up Starter eddig is favorit volt, meg az Aqua Sensation család (figyelem: kivonják a forgalomból!!! mondta a hölgy), de most kaptam egy új ajánlatot. A Q10 tartalmú krémek előnye: először is, a Q10 öregedésgátlóként funkcionál. Alapvetően a Q10 koenzim az élettartam megnövelésében vesz részt és a sejtek energiatermelésében, ezért ha krémként a bőrre kenjük, segít a káros bőröregedési folyamatok lassításában. Másrészt a finom ráncokat is enyhíti. Meglepő: már 25 éves kortól lehet használni. Kaptam mintákat is, nappali-éjszakai-és szemkörnyékápolót, meg egy jótanácsot hogy szülés után megint nézessem meg a bőrömet pár hónappal később, mert ismét változhat a típusa. 

img_2896.JPG

Tippek- leírások- nyereményjátékok: www.nivea.hu -> bírom a honlapjukat, hasznos és profi. Folyamatosan mennek lehet termékmintákat nyerni, a hírlevelük teljesen korrekt, és annyira széles a palettájuk hogy mindenki találhat rajta valami kedvére valót. Ha lehetőségetek van: menjetek el egyszer egy ilyen bőrtípuselemzésre is mint amin én voltam, érdekes és megéri a ráfordított pénzt/ időt; pluszban hasznos egy szakembertől hallani, mivel érdemes a bőrünket ápolni. 

niveahonlap.PNG

BÓNUSZ tipp: a DM 2015 08/09-es kuponfüzetében is van egy -25%-os kupon Nivea MEN fárfiaknak szóló bőrápolási termékekre - lepd meg valamivel a párodat! Magadnak ugyanebből a füzetből vehetsz akciósan Nivea Soft kézkrémet ( 1049Ft/ 200ml) vagy sampont / balzsamot 250ml-es kiszerelésben 546Ft-ért. Valamint: a Baby bőrápoló termékek is olcsóbbak ha kettőt veszünk tetszőlegesen összeválogatva:

Szóval Nyuszitappancsok, elő a gondoskodó énetekkel, a bőrötök mint első védelmi vonal megérdemli a törődést, ápoljátok megfelelően! A NIVEA szlogenjével élve: Veled kezdődik.