DM Kedvencek őszi meglepetéscsomag 2015 - tartalom

DM hívő vagyok: értelmes akcióik vannak, széles a termékpalettájuk és a saját márkás termékeikkel is meg vagyok elégedve. Mikor pár hete meghirdették az őszi "Kedvencek" csomag nyerési lehetőségét, tűkön ülve meditáltam a számítógépet bámulva a regisztrációs 11 óra előtt; 1000 csomagnak kerestek gazdát 2990,- Ft-os kedvezményes vásárlási áron. 11 óra, rendszer  többször lefagy, hideg ráz a versenyláztól, mire végül páromnak sikerült a munkahelyéről beregisztrálnia. Feszült várakozás.

Email 2 héttel később: gratulálnak, megnyertem a lehetőséget, mehetek 09.30-tól a kis dobozkámért. Örültem-e? Naná! Tegnap délután munka után sprinteltem átvenni a pakkomat (Nyilas Misi pakkot kapott, juhééé! ) Aztán rongyolás haza és mint egy kisgyerek a szülinapján, bontogatás. Katt a galériára a részletes tartalomleírásért! 

 

 

Kedves DM, kitettetek magatokért, újfent meggyőztetek egy ilyen kritikus embert, mint én. Ha lesz ilyen lehetőség legközelebb, ismét keresztbe tett ujjakkal fogok drukkolni magamnak a lehetőségért. :) Köszönöm még egyszer, ismét sikerült a (már eddig is betonbiztos) bizalmamat erősítenetek felétek.  Remélem legközelebb még több hozzám hasonló lelkes vásárlótoknak biztosítotok lehetőséget a termékek kedvezményes kipróbálására! :)